Friday, December 20, 2013

სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება - დავიცვათ გარემო ნარჩენებისაგან!

პროექტის მთავარი თემა - მოსწავლეებს განუვითარდეთ ნეგატიური დამოკიდებულება დანაგვიანებული გარემოსადმი .

პროექტის მიზანი - გააცნობიერონ ადამიანის საქმიანობის გავლენა საარსებო გარემოზე.

-იგრძნონ საკუთარი პასუხისმგებლობა თავიანთი საარსებო გარემოს დაბინძურების თავიდან აცილებაში.

მოსწავლის ასაკი - 7-8 წ.

ვადების ხანგრძლივობა- 1 თვე.

მოსალოდნელი შედეგი - სუფთა და დანაგვიანებული გარემოს გარჩევა; სუფთა გარემოს აუცილებლობის გაცნობიერება    ჯანმრთელობისათვის.

პროექტის საჭირო ძირითადი რესურსები - დიდი ზომის ფორმატი, ფლომასტერი, რეზინის ხელთათმანები, ტომრები, ცოცხი, ნიჩაბი, წყლის ჭურჭელი, ფოტოაპარატი.

პროექტის მსვლელობა:

აქტივობა-1 კროექტის თემის გაცნობა. კლასის დაყოფა ჯგუფებად, მათ შორის ფუნქციების განაწილება, შეფასების სქემის  გაცნობა.

აქტივობა - 2 პირველმა ჯგუფმა ყურადღება მიაქციოს საცხოვრებელ ადგილებთან არსებულ ნაგავსაყრელებს.

მეორე ჯგუფმა მოიძიოს ინფორმაცია  ინტერნეტში ნაგავსაყრელების თაობაზე.

აქტივობა - 3 საუბარი პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესების თაობაზე.

აქტივობა - 4 ასუფთავებენ სკოლის მიმდებარე ტერიტორიას. მუშაობის დაწყებამდე  ვუღებთ სურათებს დანაგვიანებულ ადგილებს, შემდეგ ასუფთავებენ სკოლის მიმდებარე ტერიტორიას.
ყურადღებას ვაქცევ ბავშვების მუშაობას, უსაფრთხოებას.

აქტივობა - 5 გარემოს დასუფთავების შემდეგ გადავუღებთ ფოტოებს დასუფთავებულ ტერიტორიას .

აქტივობა - 6. გააკეთებენ სტენდს , რომელზეც გამოფენენ გადაღებულ სურათებს.

პროექტის შეფასება .

შეფასების
კრიტერიუმი
მაღალი
საშუალო
დაბალი
მუშაობა
ჯგუფებში
კარგად თანამშრომლობს
ჯგუფის ყველა წევრთან. არის
აქტიური
თანამშრომლობა უჭირს ჯგუფის წევრებთან,
მსჯელობს მაგრამ დამაჯერებლობა აკლია.
არ მონაწილეობს
ჯგუფურ მუშაობაში.


პრეზენტაცია

ამყარებს კავშირს აუდიტორიასთან, მოჰყავს არგუმენტები.
უჭირს
თანამშრომლობა
ვერ ამყარებს
კავშირს  აუდიტორიასთან.

საგნებთან, საგნობრივ ჯგუფებთან , ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ბუნებისმცოდნეობა, ქართული ენა და
ლიტერატურა.

პროექტის ხელმძღვანელი: ნარგიზა საბაშვილი

ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: nargizasabashvili@gmail.com



No comments:

Post a Comment